30 Kasım 2012 Cuma

1- Başlarken

33 yıl önceki bisikletimi hatırlıyorum; vitessizdi, çoğu akşam evin koridorunda ya bir tarafı onarılır yada modifiye edilirdi. Ön ve arka lambaları ve dinamosu vardı, kardeşimle ona sinyal ve fren lambası düzeneği yapmıştık; bisiklettle giderken gidonu sağa çevirince sağ sinyal,  sola çevirince sol sinyal yanıp sönerdi, birde frene basınca arka kırmızı stop lambası yanardı.

33 yıl sonra eylül 2012 de Bursada bu yıl dördüncüsü yapılan Tophaneden Mudanyaya bisiklet turu organizasyonundan haberdar olunca arkadaşlarla katılmaya karar verdik ve bisiklet kiralayarak bu aktiviteye katıldık. 



                                          
Burcu olmasaydı bu tura katılamazdık, katılmış olsak bile mudanyadan geri dönemezdik. Sağolsun Burcunun babası bizi ve bisikletleri kamyonetiyle geri getirdi.


Bu turdan sonra bisiklet almaya karar verdim ama dağ bisikletimi yoksa hibrid bir bisikletmi alayım ona karar vermek için  araştırma yaptım...

1 yorum:

  1. Azizim blogunu çok beğendim okudum çok şey öğrendim. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil